Що таке ключові слова і як їх правильно підібрати
Підбір ключових слів – важливий процес при запуску продажу на Amazon. Ви можете мати відмінний заголовок, детальний опис та якісні буллети, але без ключових слів товар не куплять.
Що таке ключові слова? Це слово\набір слів, за якими покупець шукає товар, а пошукові системи – його ідентифікують. Саме їх покупець вводить у строку пошуку і в результаті отримує список товарів.
Правильний ключ допоможе підняти рейтинг в пошуковій видачі. Але його підбір досить кропітливий і трудомісткий. Для цього потрібно поставити себе на місце покупця, проаналізувати пошукову видачу, освоїти ряд сервісів та вивчити лістинги конкурентів. Розглянемо ряд платних та безкоштовних інструментів підбору працюючих ключових слів.
Строка пошуку
Функція автозаповнення в пошуку Amazon – найпростіший спосіб підбору ключів. Почніть вводити слово в строку пошуку та слідкуйте за випадаючими підказками – сайт автоматично буде виходити з варіантами найчастіших запитів.
Результати ранжируються – найпопулярніші вгорі, менші – внизу.

Цей метод підійде не лише для пошуку ключових слів, але і підбору ідей для товарів. Але в такій простоті криється і його обмеженість – ви не зможете визначити споріднені слова, проаналізувати кількість запитів та визначити їх географію.
Google Keyword Planner
Інструмент від Google дозволяє визначити запити вашої цільової аудиторії, отримати статистику запитів за конкретним словом та знайти синоніми. Вкажіть у пошуковій стрічці свій запит та дозвольте системі все зробити самостійно.

Keyword Planner також сегментує дані за географією.

Для доступу до сервісу необхідно створити обліковий запис AdWords.
Keywordtool
Keywordtool – генерує більше 700 ключових слів для різних торгових платформ. Сервіс підтримує 82 мови, що дозволяє підбирати ключові слова для будь-якого регіону.

Введіть ключ, виберіть платформу, і система видасть список ключів. Також є можливість додати мінус-слова (negative keywords), які відсіють нерелевантні слова.
Інструмент дозволяє зберігати ключові запити в окремому файлі.
Пошук ключових слів у конкурентів
Ще один робочий прийом підбору ключових слів – це вивчення інших сторінок. Зайдіть на кілька лістингів своїх конкурентів і проаналізуйте їх контент. Це дозволить підібрати ключі – слова і фрази, за якими таргетуються релевантні продукти в рядку пошуку.
Автоматизувати цей процес дозволить Keyword Inspector. Скопіюйте ASIN конкурента

і додайте його в поле пошуку сервісу. Після чого Keyword Inspector видасть список ключових фраз і статистику запитів на Amazon.

Не менш важливим кроком є оцінка якості ключових слів. Для цього необхідно оцінити їх частоту використання.
Пошукові запити поділяються на:
- Високочастотні (ВЧ)
- Середньочастотні (СЧ)
- Низькочастотні (НЧ)
MerchantWords
MerchantWords – дозволить звузити пошук до певної категорії на Amazon та відсіяти непридатні запити. Інструмент також вказує на розділи, де ваш запит зустрічається найчастіше.

Важливо розуміти, що високочастотні та середньочастотні запити забезпечують трафік. Більшість покупців починають пошук саме з високочастотних запитів, а потім, уточнюючи запит, переходять до середньочастотних.

Підбір ключів через рекламу на Amazon
Рекламна кампанія Pay Per Click на Amazon дозволяє зібрати дані про статистику показів та знайти хороші ключові слова. Однак цей метод підходить тільки у випадку, якщо лістинг вже створено. Також важливо, щоб на сторінці були відгуки – без них реклама буде малоефективною.
У Seller Central перейдіть до меню Advertising, де налаштуйте та запустіть тестову рекламу. Встановіть денний бюджет, автоматичне таргетування та щонайменше тижневу тривалість. По закінченні рекламної кампанії зможете завантажити таблицю з конкретними пошуковими запитами покупців, за якими Amazon показував товар.
Додавання ключів
Створений список ключових слів. Що далі? Наступним кроком буде інтеграція ключів в лістинг. Тут важливо використовувати їх правильно, інакше вся робота може піти на марноту.
Куди вбудовуються ключові слова:
- у заголовок
- у булліти
- у опис
- у search terms
Заголовок повинен бути читабельним, містити лише найпопулярніші та релевантні ключові слова. У описі максимально розкажіть про товар. Текст повинен бути зручним для сприйняття, тому краще розбити його на декілька абзаців і підзаголовків, виділити тези та елементи переліку.
Правильні булліти повинні відповідати на питання: «Чому саме цей товар?». Тому в них краще описувати переваги продукту та пояснити користь його придбання. У search terms необхідно включити ключові слова, які не увійшли в заголовок, опис та булліти. Тексти повинні бути оригінальними та цікавими. У першому випадку Amazon не буде ідентифікувати лістинг, у другому – набір нічим не пов’язаних між собою ключів відлякує покупців.
Зверніть увагу, що ключі в цих розділах не повинні повторюватися – Amazon просто не буде їх ідентифікувати. Також небажано вставляти інші слова або коми між словосполученнями.
Щоб уникнути блокування лістингу, слід дотримуватися ряду вимог Amazon. Зокрема, на лістингу заборонено писати:
- неточну інформацію про товар;
- назви брендів конкурентів, описи продуктів конкурентів;
- дуже довгі слова;
- слова «new», «on sale», «available now»;
- про те, що ваш продукт є «найкращим».
Повний список вимог до ключових слів опублікований на сайті Amazon.
Ключові слова – це лише частина шляху до високих продажів. Далі важливо перейти до оптимізації та просування лістингу. Без хороших відгуків, високої конверсії та адаптивності продукту він не буде високо ранжуватися у пошуковій видачі.