Вимоги до фотоконтенту на лістингу Amazon
Якісні фотографії є візитною карткою для продавців, оскільки це перше, на що звертають увагу потенційні покупці. Крім того, зображення товару є одним з найцінніших маркетингових інструментів – в умовах високої конкуренції, хороше зображення може виділити товар на тлі подібних, викликати довіру у цільової аудиторії і, в наслідок цього, впливати на її рішення на вашу користь.
Якими повинні бути зображення на лістингу?
Для кожного товару на лістингу потрібна одна або декілька фотографій. Головне зображення називається “main”. Воно першим відображається в результатах пошуку і на сторінках, які переглядає покупець, тому в ваших інтересах зробити його максимально презентабельним.
При створенні головного зображення, зверніть увагу на рекомендації Amazon:
- фото повинно відображати виключно основний продукт, який отримає покупець – без використання текстів, логотипів, водяних знаків;
- фото повинно бути професійним; фото розміщуватися на білому фоні;
- повинно мати розширення не менше 1000 пікселів, щоб при збільшенні зберігалась чіткість;
- товар повинен займати 80% площі фотографії, решта припадає на фон; чертежі та ілюстрації продукту не допускаються;
- бути тільки в кольоровому режимі RGB;
- відповідати прийнятним форматам файлів – JPEG, TIFF або GIF. JPEG є бажаним;
- книги, музика, відео / DVD-зображення повинні демонструвати обкладинку та заповнювати 100% кадру зображення;
- в загальному рахунку допускається розміщувати 9 зображень.
Для створення додаткових фотографій Amazon дає більше свободи – продавець може використовувати інфографіку, обрізані або збільшені зображення, а також додаткові предмети для демонстрації продукту в дії або його масштабі. Оскільки покупець не може фізично потримати ваш товар, ваше завдання – створити хороше перше враження. Робіть фотографії максимально якісними та наочними.
А тепер давайте порівняємо ці два зображення:


У першому випадку продавец зробив неуспішну спробу зробити фото самостійно і не піклувався про його якість. Крім того, сам товар не викликає малої надії.
У другому випадку ми бачимо професійне зображення на білому тлі, яке демонструє переваги, якість товару і відповідальність продавця.
У кого ви купили би повідок для своєї собаки?
Висновки
Якщо фотоконтент на вашому лістингу не відповідає перерахованим рекомендаціям, не лінуйтеся доробити його. Добре освітлені фотографії високої роздільної здатності, зроблені на білому тлі, забезпечать вам 50% успіху і допоможуть обійти більшу частину конкурентів. Amazon пестить товарами з поганим фотоконтентом, тому завдяки тому, що у вас є якісні зображення, на які приємно дивитися, ви отримаєте набагато більший інтерес (кліки та продажі), ніж неоптимізовані лістинги.