Анализ ниши и товара на площадке Амазон
Loading...

Аналіз ніші та товару на платформі Amazon

Аналіз ніші та товару на платформі Amazon

Аналіз ніші та товару на платформі Amazon.

Аналіз ніші та товарів на платформі електронної комерції Amazon.com дозволяє виробникам та підприємцям зробити правильний вибір щодо ефективності обраного товару (наприклад, пошуку товару на платформі Alibaba) або оцінити можливість продажу товару, виробленого в будь-якій країні світу.

Аналіз дозволяє зробити висновки щодо маржі та ROI, які може отримати бізнес в результаті виведення товару на Amazon.

Поганий досвід конкурентів, який наочно показує аналіз ніші та товару, дає можливість захистити Вас від втрат вкладень в цей бізнес та надає певну статистику, скільки реально Ви можете заробляти.

Аналіз конкурентів в ніші – це аналіз за наступними критеріями:

  • кількість конкурентів в ніші;
  • середньомісячні продажі в ніші;
  • середньомісячна ціна;
  • історія ціни (зниження за періодами / підвищення за періодами);
  • наявність Amazon як конкурента;
  • показник BSR (рейтинг товару на Amazon);
  • кількість запитів на місяць;
  • залишки на складі конкурентів та середня кількість продажів на місяць, що дає можливість визначити кількість закупки 1-ї партії;
  • інші маркетингові показники (аналіз лістингу, фото, відгуків у конкурентів, частотність запитів по конкурентам, тренд товару (сезонний / несезонний, зростаючий / не зростаючий / падаючий).
  • розрахунок бюджету (собівартість виробництва + логістика + Amazon fee). Без вартості реклами та витрат на капіталізацію (реєстрація облікового запису, створення власного бренду, реєстрація Торгової Марки, інші витрати по проекту, які відносяться до категорії витрат, не пов’язаних з середньомісячними).

Загалом, після аналізу ніші та ринку на Amazon (аналіз товару на Amazon) в рамках бюджету та маркетингових висновків, ми можемо зробити наступні висновки.

Наша мета полягає в проведенні глибокого аналізу ніші за критеріями та наданні клієнту висновків. Навіть якщо, іноді так буває, аналіз показав, що товар не має попиту, продажів або має низьку прибутковість чи високу конкуренцію, максимум втрат для Вас – це вартість аналізу ніші та товару.

Ми не просто надаємо послугу аналізу ніші, ми проводимо Skype-конференцію та пояснюємо кожен показник.

Після цього наші клієнти можуть самостійно робити подібний аналіз, з нашою незначною підтримкою.

Аналіз ринку – це важлива складова Вашого бізнесу при прийнятті рішення про виход Вашої продукції на міжнародні ринки. Для цього не обов’язково робити дорогі маркетингові дослідження ринку США (це тисячі доларів), достатньо подивитися, як товар продається на Amazon США або Європи та прийняти рішення разом з професіоналами.

Упаковка повинна відповідати внутрішнім правилам Amazon та нормативам держави, в якій ви продаватимете. Порушення цих правил – одна з найбільш поширених причин повернення товару.

Щоб уникнути помилок, весь процес потрібно розділити на три частини: брендинг, маркування та транспортування.

Маркування

Amazon – це не тільки торгова платформа, але й широка мережа складів. Щоб нічого не втратити та гарантувати своєчасну доставку, компанія серйозно ставиться до маркування при прийманні товару.

Для упаковки можна використовувати термоплівку, поліетиленові пакети та картонні коробки. Обов’язковою умовою є штрих-код FNSKU, який служить для ідентифікації товару. Без нього Amazon просто не прийме товар. Отримати FNSKU можна після створення shipment в Seller Central:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *