Топ-10 ошибок при создании фото на листинг
Loading...

Топ-10 помилок, які роблять продавці при створенні фото на лістинг

Топ-10 помилок, які роблять продавці при створенні фото на лістинг

Топ-10 помилок, які роблять продавці при створенні фото на лістинг

Давайте нарешті визнаємо, що фотографії товарів мають велике значення для ведення бізнесу онлайн. Для покупця це свого роду одяг, на який дивлячись він вирішує, залишитися на вашій сторінці чи перейти на чужу. Для продавця це спосіб зробити свій товар привабливим, тим самим викликавши бажання його купити.

А зараз, запитайте себе – розкривають чи ваші зображення всі переваги товару?

На жаль, часто продавці не звертають уваги на поради та рекомендації щодо створення фотографій на Амазоні. У цій статті ми підготували список поширених помилок, як робити не треба:

1 Прямокутні фотографії, які при перегляді сторінки виглядають обрізаними. Використовуйте лише квадратні зображення.

2. Креслення, ілюстрація або 3D-модель товару. Використовуйте лише реальні фотографії.

3. Самостійно зроблені фотографії. Краще випробовувати свої фотографічні здібності відпочиваючи, а створення зображень для вашого бізнесу довірити професіоналам. Це значно заощадить час, а наступні продажі покажуть, що й витрачені кошти.

4. Використання зображень, які не розкривають суті товару. Поставте собі запитання: “Як з допомогою зображення я можу показати свій товар в дії та продемонструвати його користь?” Наприклад, якщо ви продаєте подушки для подорожей, не розміщуйте їх просто на білому фоні. Покажіть продукт у використанні, дайте зрозуміти, що завдяки вашій подушці довга поїздка стане комфортнішою. Нехай покупець легше уявить себе власником вашого товару.

5. Погано підготовлений до зйомки товар. Важливо пам’ятати, що на фотографіях помітні всі недоліки, які не помітні при реальному контакті з речами. Будьте уважні до деталей.

 

6. Недобре продумані сюжети для зйомки. Багато людей приймають рішення на користь покупки, тому що товар викликає у них емоції. Якщо ви продаєте продукцію для дітей, використовуйте для зйомки тематичну локацію та дитину в якості моделі.

7. Використання рекламного тексту в зображеннях. Такі слова, як «продаж», «доставка» та подібні, Амазон розглядає як порушення.

8. Не знехтувати інфографікою. Пам’ятайте, що більшість людей є візуалами. Їм простіше сприймати інформацію у картинках. Розкажіть про переваги за допомогою графіки.

9. Використання стокових фотографій з безкоштовних серверів. Вони естетичні, але не функціональні.

10. Погана видимість елементів товару. Якщо якийсь з елементів погано видно на основному зображенні, використовуйте макросъемку. Не залишайте у покупця питань щодо зовнішнього вигляду вашого товару.

І на останок. Завжди пам’ятайте про вашу цільову аудиторію. Залежно від її інтересів, ви зможете вибрати найкраще рішення щодо створення фотографій.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *