Требования у упаковке от Amazon
Loading...

Вимоги до упаковки від Amazon

Вимоги до упаковки від Amazon

Вимоги до упаковки від Amazon

Ви вибрали продукт, розробили бізнес-план і визначили назву? До упаковки потрібно підійти не менш серйозно – саме від неї залежить, чи прийме Amazon ваш товар, і в якому стані його отримає покупець.

Упаковка повинна відповідати внутрішнім правилам Amazon та нормам держави, в якій ви продаватимете товар. Порушення цих правил – одна з найпоширеніших причин повернення товару.

Щоб уникнути помилок, весь процес потрібно розбити на три частини: брендування, маркування та транспортування.

Маркування

Amazon – це не тільки торгова площадка, але й широка мережа складів. Щоб нічого не загубити та гарантувати своєчасну доставку, компанія серйозно ставиться до маркування при прийомі товару.

Для упаковки можна використовувати термоплівку, поліетиленові пакети та картонні коробки. Обов’язковою умовою є штрих-код FNSKU, який служить для ідентифікації товару. Без нього Amazon просто не прийме товар. Отримати FNSKU можна після створення shipment в Seller Central:

Щоб товар без проблем пройшов через розподільні центри, обов’язково дотримуйте наступні правила Amazon щодо упаковки:

  • Попередження на поліетиленових пакетах про можливу задушливість;
  • Інформація має відповідати опису товару;
  • Індивідуальна упаковка для кожного продукту;
  • У одній коробці не більше 150 одиниць товару;
  • Максимальна вага коробки – 21 кілограм;
  • Вказання країни виробника;
  • Непошкоджений штрих-код.

З усіма вимогами до упаковки можна ознайомитися на сайті Amazon. 

Візьміть за правило перевіряти товар перед відправкою на наявність всіх маркувань. Також є можливість скористатися стандартною упаковкою Amazon, яка вже відповідає правилам. Пропустили питання нанесення кодів? Можна скористатися послугою – FBA Label Service.

Транспортування

Посилки Amazon подорожують по всьому світу. По дорозі навіть найміцніший продукт може отримати пошкодження. Саме від того, в якому вигляді приїде товар до покупця, залежить репутація продавця. Щоб уникнути скарг та повернень, максимально відповідально ставтеся до міцності та герметичності упаковки.

Якщо говорити про картонну тару, то серйозні навантаження витримає трьохшаровий картон. Така коробка збереже товар від деформації при падінні. Поліетиленові пакети не повинні рватися при малейшому контакті з гострими предметами. Правильна упаковка витримує перепади температур.

На коробці для хрупкого товару розмістіть спеціальні попереджувальні наклейки, а також підготуйте фіксацію всіх рухомих деталей. Для додаткового захисту упаковки можна використовувати пластикові кути.

Не менш важливою є захист від розкриття:

  • Використовуйте пакети та коробки, які не відкриваються без видимих пошкоджень;
  • Упаковуйте товар скотчем з фірмовим малюнком. Після розкриття таку упаковку буде неможливо непомітно склеїти;
  • Взважуйте упаковки на кожному етапі переміщення. Якщо вага зменшилася, проводьте перевірку.

Брендування

Окрім захисної функції, упаковка виконує також рекламну. І при правильному оформленні вона:

  1. вплине на прийняття рішення про покупку;
  2. приверне нових покупців;
  3. розповість про продавця.

Сірі коробки не мають такої можливості. Тому піклуйтеся про розробку хорошого дизайну упаковки.

У роботі з Amazon важливо враховувати найдрібніші нюанси. І упаковка не є винятком. Дуже важливо правильно підійти до її якості.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *